Pozycjonowanie stron WWW

Dla kogo przeznaczone jest pozycjonowanie stron WWW i czy warto to robić?

W obecnych czasach posiadanie firmowej strony WWW jest już koniecznością. Mając na uwadze fakt, że wiąże się to z wydatkami, zarówno na jej stworzenie, jak i późniejsze utrzymywanie, warto zadbać, by strona nie zginęła pośród innych podobnych ofert.

Choć pozycjonowanie strony WWW jest procesem długotrwałym, jest uznawane za najskuteczniejszą metodę marketingu w Internecie, gdyż przynosi wymierny efekt, jakim jest podwyższenie pozycji w wyszukiwarce. Pozycjonowanie strony WWW powoduje zwielokrotnienie liczby odwiedzin, co zwiększa grono potencjalnych klientów firmy.

Dzięki pozycjonowaniu strony WWW firma ma potencjalnie szansę trafić do grupy 17 mln użytkowników wyszukiwarki Google, którzy właśnie w ten sposób szukają informacji oraz konkretnych towarów lub usług, prześcigając w ten sposób konkurencję.

Jeśli dzięki pozycjonowaniu strony WWW osiągniemy wysoką pozycję w wyszukiwarkach, nie tylko wzrasta liczba odwiedzin, a tym samym naszych potencjalnych klientów, lecz także trwale buduje się pozytywny wizerunek firmy jako lidera danej dziedziny, zwiększając tym samym prestiż i rozpoznawalność marki.

Pamiętajmy też, że każdy rodzaj reklamy umożliwiający dotarcie do klienta wiąże się z kosztami, a większość z nich nie gwarantuje, że dotrzemy do idealnej grupy docelowej. Pozycjonowanie strony WWW daje nam tę szansę przy znacznie niższych nakładach finansowych niż na inne rodzaje reklamy, ponieważ to klient trafia na stronę, wpisując określone przez siebie kryteria. W przeciwieństwie do pozostałych rodzajów reklamy pozycjonowanie strony WWW umożliwia firmie dotarcie do klientów bez ograniczenia zasięgu – trafią do Ciebie potencjalni klienci zarówno z Zakopanego, jak i z Gdańska.

Optymalizacja strony WWW pod kątem wyszukiwarek

Optymalizacja strony WWW pod względem technicznym i odpowiednie przygotowanie tekstów otwiera drogę do wysokich pozycji w wyszukiwarkach. Nie wystarcza, by strona była estetycznie wykonana i łatwa w obsłudze, konieczne również jest przygotowanie jej tak, by była „przyjazna wyszukiwarkom” (SEO friendly).

Oferujemy:

  • Analizę strony WWW i konkurencji - audyt strony pod względem widoczności w Google, audyt strony pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek oraz raport i analizę konkurencji.
  • Tworzenie strategii pozycjonowania - pomoc w doborze optymalnych słów kluczowych, utworzenie kampanii AdWords umożliwiającej pojawianie się na pierwszej stronie wyszukiwarki już pierwszego dnia kampanii, pomoc przy tworzeniu pozostałych kampanii internetowych.
  • Optymalizację SEO strony - optymalizacja kodu strony oraz pomoc w optymalizacji treści strony
  • Tworzenie raportów strony - podpięcie do strony kodu Google Analytics, tworzenie rozbudowanych statystyk, analiza oraz monitorowanie pozycji w wyszukiwarce, wysyłanie raportu do klienta oraz doradztwo.
  • Tworzenie wysokiej jakości linków do strony - dostosowany do potrzeb Link Building, czyli odpowiedniej ilości i jakości linków przychodzących
  • Social Marketing – tworzenie i prowadzenie kampanii na kontach portali społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter czy YouTube.

MEDIACYFROWE.PL

ul. Czapelska 40 m. 2
04-081 Warszawa

e-mail:
info@mediacyfrowe.pl

telefon kontaktowy:
609 422 777


Close the dialog

Napisz do nas!